De klantreis als tool om van data tot inzichten te komen. De workshop is voor culturele organisaties die al data verzamelen, maar het lastig vinden om de verschillende bronnen effectief met elkaar in verbinding te brengen.

Schrijf je in

Vanuit een Culturele Doelgroep ga je aan de hand van een persona en de customer journey aan de slag met vragen zoals: Wie is deze bezoeker en waarom bezoeken ze jullie organisatie? Hoe zorg je ervoor dat hun ervaring zo optimaal mogelijk is? In hoeverre is de ervaring gebaseerd op data en informatie die jullie verzamelen? Zo leer je over welke stappen er in jouw organisatie nodig zijn om de bezoeker een zo optimaal mogelijke ervaring te bieden. Daarbij wordt er gekeken naar de kennis en ideeën uit de organisatie en de verschillende interne en externe data- en informatiebronnen die jullie tot je beschikking hebben, waaronder het Culturele Doelgroepenmodel. Rotterdam Festivals, eigenaar van het model en onderdeel van de Taskforce, is ook aanwezig bij de sessies. 

Workshops Klantreis Culturele Doelgroepen
Workshop digitale strategie: hier begin je!
1 dec 2024 t/m 1 dec 2025

Workshop digitale strategie: hier begin je!

Trainingstraject Diversiteit & Inclusie
12 mrt t/m 1 okt 2025

Trainingstraject Diversiteit & Inclusie

Leiderschap in Cultuur x Museumvereniging
12 mei t/m 8 dec 2025

Leiderschap in Cultuur x Museumvereniging

Communicating the Arts congres
17 t/m 19 jun 2025

Communicating the Arts congres