MuseumNext organiseert een tweedaagse online conferentie over digitalisering in musea.

Over de conferentie

De steeds veranderende aard van de digitale wereld kan betekenen dat het moeilijk is voor musea om te weten waar ze hun energie op moeten richten voor de beste resultaten.

Hoe kan je museum up-to-date blijven met de nieuwste technologie, strategieën en tools? Waar kun je leren van degenen die alles goed lijken te doen?

De Museum Digital Summit 2024 brengt musea van over de hele wereld samen om de inzichten en verhalen achter inspirerende en transformerende digitale projecten te delen.

Het virtuele format van MuseumNext maakt het makkelijk en betaalbaar voor deelnemers om de nieuwste ideeën van de digitale kant van musea naar hun team te communiceren.

Online Conferentie: Museum Digital Summit

Workshop Circulaire Tentoonstellingen