Het Van Gogh Museum organiseert op 16 april een meet-up over duurzaamheid en publiek.

Inhoud

Tijdens deze bijeenkomst deelt het museum haar eigen visie op dit thema en geeft polarisatie-expert Tomas Baum een prikkelende lezing over verbindende communicatie met betrekking tot polariserende onderwerpen, in het bijzonder de klimaatcrisis. Tot slot, vinden er rondetafelgesprekken plaats over specifieke deelonderwerpen gerelateerd aan het thema duurzaamheid en publiek.

Doelgroep

Deze meet-up is bedoeld voor museummedewerkers die zich bezighouden met marketing, educatie, publieksprogrammering en participatie. Ben jij eerder bij een van de meet-ups geweest, maar behoort dit onderwerp niet tot jouw portefeuille? Stuur deze bijeenkomst door naar één van je collega’s van de juiste afdeling!

De meet-up vindt plaats op dinsdag 16 april in het Van Gogh Museum. De meet-up is een vervolg op de meet-ups verduurzaming die eerder plaatsvonden in Het Scheepvaartmuseum, Naturalis en het Rijksmuseum in het kader van ATLAS – the future of exhibitions, een initiatief van Het Scheepvaartmuseum.

Meet-up Verduurzaming Musea #4

Workshop Circulaire Tentoonstellingen