De vierde editie van de Maand van het digitaal erfgoed komt eraan. Ook dit jaar is de maand november dé kans om de nieuwste resultaten en ontwikkelingen op het gebied van cultuur, erfgoed, onderwijs en onderzoek te delen of te ontdekken.

Wat kun je verwachten?

De Maand van het digitaal erfgoed is hét event voor en door Nederlandse organisaties op het gebied van cultuur, erfgoed, onderwijs en onderzoek. Dit jaar vieren we de vierde editie. Een perfecte gelegenheid om resultaten, nieuws en ontwikkelingen rond digitalisering van cultuur te delen en vooruit te kijken naar de kansen die er liggen. Volg workshops, lezingen en symposia die partners in het netwerk organiseren en laat je inspireren voor je plannen voor 2025.

Maand van het digitaal erfgoed 2024

De Basis op Orde: Je Collectieplan en Informatieplan