In dit webinar voor leidinggevenden geven experts je tools en tips voor hoe je het gesprek over seksueel grensoverschrijdend gedrag kunt voeren met je team.

Voer het gesprek

Op dinsdag 19 maart start de Rijksoverheid een campagne om teams aan te moedigen (on)gewenste omgangsvormen op het werk met elkaar te bespreken. Niet alleen als er iets is voorgevallen, maar juist vooraf. Om vervelende situaties te voorkomen. Zoen je elkaar bijvoorbeeld met verjaardagen? Kan een seksueel getinte opmerking? Wanneer raak je elkaar aan en wanneer niet? Met elkaar trekken jullie de grens. Dit maakt het makkelijker om iets te doen als een situatie niet goed voelt.

Webinar 14 maart

We snappen dat je dit gesprek over (on)gewenste omgangsvormen zo goed mogelijk wil voeren. We helpen je hierbij met een gratis webinar voor leidinggevenden op 14 maart van 12 – 13 uur. In dit webinar geven experts je in een uur tijd tools en tips voor hoe je het gesprek over seksueel grensoverschrijdend gedrag kunt voeren met je team. En welke afspraken je met elkaar kunt maken om ongewenste omgangsvormen te voorkomen.

Met de tips en tools uit het webinar heb je goede handvatten om het gesprek te voeren. Voer jij op dinsdag 19 maart ook het gesprek met jouw team over (on)gewenste omgangsvormen? Komt 19 maart jouw team niet uit? Dan kan je het gesprek uiteraard ook op een ander moment in die week voeren.

Webinar: (on)gewenste omgangsvormen op het werk

Workshop Circulaire Tentoonstellingen
6 augustus 2024