Nieuwe doelgroepen bereiken: het staat bij veel culturele instellingen hoog op de agenda. Maar hoe pak je het aan? Deze cursus belicht hoe je vanuit doelgroepinzicht naar doelgroepstrategie gaat.

Over de cursus

Je ontdekt welke rol je positionering, je proposities en je eigen organisatie spelen en hoe je collega’s meekrijgt in noodzakelijke veranderingen. In twee werksessies krijg je voorbeelden uit de praktijk en een aantal korte oefeningen voor je eigen organisatie.

Doelgroep

De cursus is bedoeld voor musea die hun marketing- en doelgroepenstrategieën al redelijk op orde hebben en planmatig willen werken aan het uitbreiden van hun doelgroepen als gehele organisatie. Voorkennis over doelgroepen is gewenst. 

Cursus Nieuwe Doelgroepen
Leiderschap in Cultuur x Museumvereniging
6 mei t/m 25 nov 2024

Leiderschap in Cultuur x Museumvereniging

Workshop Circulaire Tentoonstellingen
6 augustus 2024

Workshop Circulaire Tentoonstellingen

Workshop Verpakken en Transport
20 augustus 2024

Workshop Verpakken en Transport

De Basis op Orde: Je Collectieplan en Informatieplan
26 aug t/m 10 sep 2024

De Basis op Orde: Je Collectieplan en Informatieplan