Hoe bereik en betrek je jouw publiek bij de missie van jouw organisatie? In dit 4-daagse leiderschapsprogramma (voormalig Digitale Strategie en Innovatie voor directeuren en senior managers) van DEN leer je hoe je de digitale mogelijkheden voor jouw organisatie kunt benutten. Creëer draagvlak onder je medewerkers, start met innovatief werken en bereik een groter publiek.
Paul Broekhoff, zakelijk directeur/managing director bij Kunstmuseum Den Haag Het goede aan de opzet van het leiderschapsprogramma, is het creëren van bewustzijn hoe belangrijk het is om als organisatie een visie op digitalisering te ontwikkelen.
Digitaal Leiderschap in 4 dagen
Dag 1: Jouw digitale innovatie strategie
- Met behulp van het DEN Focusmodel leer je te bepalen waar je staat binnen de digitale transformatie. Kijk waar jij met je organisatie naar toe wil, hoe je een innovatieklimaat kan creëren en wie jouw digitale bezoeker is.
Dag 2: Kansen in de digitale samenleving benutten
- Met de digitale transformatie scan bepaal je waar jouw organisatie staat binnen het digitale domein. Je ontdekt de impact van digitalisering op de waarde propositie van het businessmodel van jouw organisatie en we laten je het belang van een organisatienetwerk zien.
Dag 3: Leiderschap in digitale transformatie
- De derde dag staat in het teken van het vergroten van de wendbaarheid van jouw organisatie. Je leert over impact maken én meten. Hier ontwikkel jij je tot een digitale leider.
Dag 4: Digitale strategie ontwikkelen in de praktijk
- Tijdens de laatste middag gaan we aan de slag met een stappenplan om je digitale strategie in de praktijk te brengen.