Het Museumnetwerk Personeel & Organisatie organiseert op dinsdag 18 juni de interactieve sessie Vrijwilligersorganisatie van de toekomst, in samenwerking met Huub van Dommelen van Vrijwilligers aan Zet.

Onderwerpen

Onderwerpen die aan bod zullen komen zijn:

• Hoe ziet het vrijwilligerswerk van de toekomst eruit? Wat zijn de trends die we zien en welke bedreigingen?
  • Welke plek in je organisatie hebben vrijwilligers? Hoe zorg je voor de juiste verwachtingen?
  • Kunnen P&O en vrijwilligerscoordinatoren elkaar aanvullen bij het vinden en behouden van mensen?
  • Hoe ga je om met het belonen van vrijwilligers?
  • Hoe ver ga je qua inspraak van de vrijwilligers in je organisatie? Waar trek je de grens?

Voor wie?

P&O medewerkers, vrijwilligerscoördinatoren en iedereen die zich bezig houdt met vrijwilligers in de organisatie. Het is een interactieve bijeenkomst waarbij er ruimte is voor veel vragen. Napraten na de bijeenkomst kan in het KAdE Café, Eemplein te Amersfoort onder het genot van een drankje.

Wil jij aanwezig zijn bij de bijeenkomst, en komen er collega’s mee? Meld je aan door een mail te sturen naar netwerk-personeel-organisatie@museumvereniging.nl.

Museumnetwerk Personeel & Organisatie: Vrijwilligersorganisatie van de toekomst

Workshop Circulaire Tentoonstellingen