We vallen in de prijzen! De nieuwe visuele identiteit van Museumvereniging wint bij de European Design Awards én we ontvangen een SAN Accent in de categorie ‘Smart Idea’ voor de Museumweek campagne.

European Design Awards

De onlangs vernieuwde visuele identiteit van de Museumvereniging heeft een European Design Award gewonnen. De nieuwe huisstijl werd ontwikkeld in samenwerking met Lava en weerspiegelt onze rol als aanjager van een toekomstbestendige museumsector. Door te benadrukken en te ontsluiten wat echt belangrijk is.

SAN

De Museumweek campagne van de Museumkaart wint een SAN Accent in de categorie Smart Idea. De campagne, ontwikkeld in samenwerking met reclamebureau KesselsKramer, riep kaarthouders op om tijdens de Museumweek legaal fraude te plegen. Tijdens de Museumweek hoefden musea niet te controleren of de getoonde Museumkaart van de bezoeker zelf was, en kon men met de kaart van iemand anders naar het museum.