EnergieLive is opgericht in 2006 en daarmee één van de eerste ‘full service’ energie-adviesbureaus van Nederland. Die jarenlange ervaring maakt EnergieLive een belangrijke speler met als speerpunt 100% klanttevredenheid. Zij zijn hét aanspreekpunt voor alles wat met energie te maken heeft; zoals besparingen op de energiekosten, advies over het reduceren van verbruik en begeleiding bij de wettelijke verplichting rondom verduurzaming.

Het Cultuurcollectief

EnergieLive helpt culturele organisaties gericht te besparen op hun energierekening en ondersteunt bij het voldoen aan de wettelijke verplichtingen rondom verduurzaming. Het Cultuurcollectief is dé manier om culturele organisaties gericht te kunnen bedienen. Naast de collectieve aanpak houden zij de wensen en eisen van de individuele deelnemers scherp in het oog. Dit betekent collectieve voordelen met individueel maatwerk!

Alle voordelen van Het Cultuurcollectief op een rij

• De scherpste tarieven, de beste leveringsvoorwaarden
  • Realtime meters uitlezen via de Monitoringsdienst
  • Meeliften op volumes van branchegenoten
  • Een vast accountteam met ervaring in de branche
  • Van A tot Z begeleiding bij verduurzaming

EnergieLive biedt alle leden van de Museumvereniging 15% korting op de deelnamekosten van Het Cultuurcollectief.

Contact

Wil je weten wat het Cultuurcollectief van EnergieLive voor jou kan betekenen? Neem dan contact op via 020 716 35 07 of info@energielive.nl.