Nieuwe doelgroepen bereiken: het staat bij veel culturele instellingen hoog op de agenda. Maar hoe pak je het aan? Deze cursus belicht hoe je vanuit doelgroepinzicht naar doelgroepstrategie gaat.

Over de cursus

Je ontdekt welke rol je positionering, je proposities en je eigen organisatie spelen en hoe je collega’s meekrijgt in noodzakelijke veranderingen. In twee werksessies krijg je voorbeelden uit de praktijk en een aantal korte oefeningen voor je eigen organisatie.

Doelgroep

De cursus is bedoeld voor musea die hun marketing- en doelgroepenstrategieën al redelijk op orde hebben en planmatig willen werken aan het uitbreiden van hun doelgroepen als gehele organisatie. Voorkennis over doelgroepen is gewenst. 

Cursus Nieuwe Doelgroepen
Leiderschap in Cultuur x Museumvereniging
6 mei t/m 25 nov 2024

Leiderschap in Cultuur x Museumvereniging

Focusprogramma Digitale Transities in Cultureel Erfgoed
1 september 2024 t/m 10 februari 2025

Focusprogramma Digitale Transities in Cultureel Erfgoed

Training: Vrijwilligers Werven
16 sep t/m 11 nov 2024

Training: Vrijwilligers Werven

Start cursus van Radboud Academy: Duurzaam Digitaal Erfgoed
4 okt t/m 14 nov 2024

Start cursus van Radboud Academy: Duurzaam Digitaal Erfgoed