Winnaars Museumkaarttopper bekend!

Nieuws | 24 jan 2018

Dit zijn de winnaars van de Museumkaarttopper winter 2017

Afgelopen week bezocht onze Operationeel Medewerker van de Museumkaart, Zita de Wijs, de drie gelukkige winnaars en verblijdde hen met een grote slagroomtaart én een teamuitje naar een zelf gekozen museum binnen Nederland ter waarde van € 1.500,-.

Museumkaarttoppers

De Museumkaarttoppers zijn de musea die deze winter meer Museumkaarten verkochten dan vorig jaar. Afgelopen jaar organiseerden we deze wedstrijd voor het eerst met succes.

De musea die van 1 t/m 31 december 2017 méér Museumkaarten verkochten dan in diezelfde maanden in 2016, maakten kans op de prijs. Er is een winnaar getrokken in drie verkoopcategorieën: Museumkaarten volwassenen, Museumkaarten jongeren/kids en de Museumkaartbanner op de site van de musea. Van de 207 musea maakte er 107 musea kans op de drie prijzen.

De drie winnaars

Uit de lijst van 107 musea zijn willekeurig drie winnaars getrokken:

Winnaar Museumkaarten Volwassenen: het Cromhouthuis in Amsterdam
Winnaar Museumkaarten Jongeren/kids: Stedelijk museum Alkmaar
Winnaar Museumkaartbanner: Continium Discovery Center in Kerkrade

En er zijn twee eervolle vermeldingen die in alle drie de categorieën kans maakten: Continium Discovery Center in Kerkrade en het Zuiderzeemuseum in Enkhuizen.

Wij feliciteren de winnaars van harte en wensen hen heel veel plezier met het teamuitje en we danken alle musea voor hun inzet. We hebben leuke, enthousiaste reacties mogen ontvangen op de wedstrijd.

De drie winnaars