Oproep deelname ConjunctuurWijzer Musea

Nieuws | 09 jun 2017

Komende dinsdag 13 mei worden de uitnodigingen verstuurd voor deelname aan de halfjaarlijkse ConjunctuurWijzer Musea. Alle leden van de Museumvereniging worden opgeroepen om hier aan mee te doen.

De ConjunctuurWijzer vraagt naar uw ervaringen en verwachtingen op een aantal vaste kenmerken: inkomsten, investeringen, concurrentie. Daarnaast zorgt een wisselende actualiteitsvraag voor aansluiting op de laatste ontwikkelingen. Met de uitkomsten van het onderzoek kunnen we uitspraken doen over de richting waarin de museumbranche zich naar verwachting zal ontwikkelen. Dit helpt ons om als branche tijdig te kunnen inspelen op ontwikkelingen.

We zijn benieuwd of u net zo vol vertrouwen bent als een half jaar geleden, of u meer of minder bezoek verwacht en hoe u het politieke draagvlak inschat voor uw museum. Laat het weten door de online vragenlijst van ConjunctuurWijzer 2017-1 in te vullen.

Het invullen van de vragenlijst kost maximaal twee minuten. Daarnaast ontvangt u binnen vier weken per mail de resultaten in een overzichtelijk rapport.

Mogen wij weer op uw deelname rekenen?