Museumcontact, platform voor alle museumprofessionals is online

Nieuws | 16 mei 2017

Museumcontact, het nieuwe online platform voor kennis en kwaliteit waar leden elkaar vinden en kennis kunnen delen, is online. Het platform is gisteren op de Museumkennisdag gepresenteerd. Registreer nu op www.museumcontact.nl en zoek bijvoorbeeld de deelnemers op aan de Museumkennisdag.

Op Museumcontact.nl kunt u eenvoudig andere museumprofessionals ontmoeten. Daarnaast is er de mogelijkheid om groepen aan te maken. Met andere collega's van PR, educatie of bijvoorbeeld vrijwilligers. Op die manier kunt u uw vragen stellen, een discussie starten of nieuws delen met andere professionals. U kunt ook een groep aanmaken om een bepaald onderwerp te bespreken. Iedereen met een account kan zich aanmelden voor een groep.

Ook kunt u op Museumcontact.nl terecht voor het laatste nieuws, interessante activiteiten, relevante dossiers en de agenda. Registreer u vandaag nog en ontdek hoe eenvoudig het is om andere museumprofessionals te ontmoeten.

Museumcontact is onderdeel van de Museumvereniging.