Medewerker Personeelsadministratie

Locatie: Utrecht
Omvang: 24 tot 32 uur per week
Sluitingsdatum: 3 oktober 2022

Het Centraal Museum, het oudste stadsmuseum van Nederland, verrijkt je met kunst en cultuur uit onze wereld van Utrecht. Utrecht is onze basis, de wereld is ons speelveld. Van Rietveld tot de Utrechtse Caravaggisten, van Dick Bruna tot Moesman en van mode tot internationale hedendaagse kunst. Een museum waar je altijd geïnspireerd vandaan komt. Het nijntje museum, het allerleukste museum voor peuters en kleuters, en het Rietveld Schröderhuis maken deel uit van de Stichting Centraal Museum.

Het Centraal Museum trekt in reguliere jaren gemiddeld zo’n 350.000 bezoekers per jaar.

Het Centraal Museum zoekt een:

Medewerker Personeelsadministratie

Dit is het werk

• Is eerste aanspreekpunt voor leidinggevende voor de uitvoering van de administratie t.b.v. stagiaires, vrijwilligers, zzp-ers en oproepkrachten;
  • Geeft uitvoering (eventueel in samenwerking met leidinggevende) aan voorbereidende werkzaamheden;
  • Draagt zorg voor een goede verwerking van administratieve gegevens;
  • Controleert administratieve gegevens;
  • Levert een bijdrage aan de informatievoorziening en -ontsluiting aan medewerkers en leidinggevende over de rechtspositionele regelingen, salarismaatregelen en andere voorzieningen;
  • Verrichten van overige werkzaamheden binnen de afdeling.

Plek in de organisatie

Personeelszaken valt onder de afdeling Bedrijfsvoering.

Dit breng je mee

• In het bezit van een MBO-diploma, bij voorkeur op het gebied van HRM, Personeelszaken.
  • Kennis van en ervaring met HR/ Salarisadministratieprogramma, ProActive, Sharepoint en andere geautomatiseerde gegevensverwerking zoals Excel/Word.
  • Goede mondeling en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden in het Nederlands en zo mogelijk in het Engels.
  • Een flexibele en dienstverlenende instelling.
  • Zelfstandig kunnen werken.

Onze arbeidsvoorwaarden

Arbeidsvoorwaarden conform de Museum CAO; salaris: schaal 7 Museum CAO (inschaling is afhankelijk van opleiding en ervaring: minimaal € 2.547,- maximaal €  3.189,- bruto op basis van een 36-urige werkweek); pensioen ondergebracht bij het ABP.

Meer informatie

Meer informatie over de vacature en de arbeidsvoorwaarden kun je krijgen van July Ligtenberg, Controller. Zij is te bereiken op telefoonnummer 06 43227712, of per e-mail op jligtenberg@centraalmuseum.nl.

Solliciteren naar deze functie?

Wij verzoeken je te solliciteren vóór 4-10-2022. Sollicitatiegesprekken zijn gepland op 10 en 13-10-2022. Je kunt je sollicitatiebrief met motivatie en curriculum vitae per e-mail sturen naar  vacaturemedewerkerpz@centraalmuseum.nl

Een screening door een particulier recherchebureau maakt deel uit van de selectieprocedure.

Het Centraal Museum wil een diverse organisatie zijn, dus het maakt ons niet uit waar je geboren bent, waar je in gelooft en van wie je houdt. We zijn nieuwsgierig naar jouw talent en hoe jij het verschil maakt voor ons bedrijf.