Eventmanager

Vacature | 13 okt. 2021

Organisatie: Noordbrabants Museum
Locatie: 's-Hertogenbosch
Omvang: 32 uur per week (tijdelijk i.v.m. zwangerschapsverlof)
Sluitingsdatum: 24 oktober 2021

Het Noordbrabants Museum is een eigentijds museum voor kunst, geschiedenis en cultuur in het centrum van ’s-Hertogenbosch. We staan bekend om onze ambitieuze en gevarieerde programmering met jaarlijks tien tot twaalf kleine en grote exposities, waaronder tentoonstellingen van (inter)nationale allure. Met jaarlijks meer dan 200.000 bezoekers in ons museum het drukstbezochte museum van Zuid-Nederland. Onze collectie vormt een afspiegeling van het Brabantse verleden en bevat spraakmakende werken van Brabantse meesters als Brueghel en Van Gogh. Daarnaast investeren we stevig in onze collectie hedendaagse kunst. Bij alles wat we doen komen onze bezoekers, jong en oud, op de eerste plaats. Volgens ons moet een museum laagdrempelig zijn, gastvrij, verrassend en inspirerend. Kwaliteit uitstralen, kennis delen en bezoekers vermaken is waar we voor staan. Het liefst overtreffen we verwachtingen en zorgen we ervoor dat bezoekers een inzicht rijker zijn nadat ze het museum hebben bezocht. We doen dingen vaak net iets anders dan onze collega’s. Dat geldt onder meer voor de onderwerpen van de tentoonstellingen, maar ook voor de manier waarop we onze gasten ontvangen. Op dit moment is er een vacature voor een:

Eventmanager

Je functie

Als eventmanager ben je verantwoordelijk voor de organisatie van de evenementen van onze sponsoren en businessclubleden, huwelijken en interne evenementen waaronder openingen en publieksactiviteiten. Je inventariseert samen met de opdrachtgever de wensen, je stelt de offerte op en bent verantwoordelijk voor alle voorbereidingen. Voor de opdrachtgever en de interne organisatie ben jij het eerste aanspreekpunt en verzorg je de uitvoering van het evenement. Na afloop zorg je voor de evaluatie en de financiële afwikkeling van het door jou georganiseerde bijeenkomst.

Je profiel

We zijn op zoek naar een organisatietalent dat de touwtjes in handen heeft. Je bent positief ingesteld, denkt mee en kijkt vooruit. Last-minute wijzigingen leveren jou geen stress op, want je weet snel te schakelen. Je hebt oog voor details zonder de grote lijnen te verliezen. Je werkt zelfstandig en bent dienstverlenend. Kwaliteit in combinatie met hartelijkheid staan voor jou boven alles. In de avonduren en weekenden een evenement begeleiden is voor jou geen probleem.

Ons aanbod

We bieden je een zeer afwisselende baan in een enthousiast team met goede arbeidsvoorwaarden in overeenstemming met de museum cao. Je gaat werken binnen een prettige en inspirerende werkomgeving met een informele sfeer. Het dienstverband betreft de periode van 1 december 2021 t/m 31 mei 2022. De functie is gewaardeerd in schaal 6 (€2.314 – €2.850 euro op basis van een fulltime 36-urige werkweek) van de museum cao. We streven naar een start op 1 december.

Informatie en sollicitatie

Het stimuleren van diversiteit in brede zin is voor ons heel belangrijk. Ongeacht je blikrichting, culturele achtergrond, leeftijd, gender, seksuele voorkeur of geloof: we zien je sollicitatie graag tegemoet. Je sollicitatie, bestaande uit een motivatiebrief en CV, kun je tot uiterlijk 24 oktober per mail sturen aan solliciteren@hnbm.nl o.v.v. eventmanager. De sollicitatiegesprekken vinden plaats op dinsdag 26 en woensdag 27 oktober. Vragen over de vacature kun je, bij voorkeur per mail, stellen aan Kristy van Erp via kvanerp@hnbm.nl. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.